PLEASE NOTE: This blog contains adult subjects and content, and because of Google/Blogger's recent nonsense, I HAVE MOVED TO WORDPRESS. For my enlightened friends who wish to visit me in my new home, it's https://ericalscott.wordpress.com. Please bookmark it!

The rest of you? Please take your judge-y selves somewhere more wholesome, like here: www.wonderbread.com

Go on.... shoo!



Thursday, May 26, 2011

Fun stuff from Spanking Court

Blogger problems be damned. I feel like posting these. Cali sent them to me yesterday and I can't wait to share them. And I can't wait until a week from Saturday!

Here I am in court -- I wore my glasses so I'd look more earnest and serious. Did I succeed?

















This is Spanking Court's "intrepid reporter" Dave Llewelyn interviewing me. What a character! He had this rapid-fire delivery of questions, and no matter what you replied, he'd twist it somehow. Some of us couldn't stay in the room when he was doing these interviews, because we'd crack up. It was quite a challenge keeping up with him, but I think I managed OK.

















The punishment room. I'm handing my pants to beautiful bailiff Dana. And will you look at that knee-melting glare The Villain is shooting at me?



















I guess I must have just said something sarcastic. Fancy that.

















My mug shot. Naturally, I'm smirking. Would you expect anything else?























Is it June yet? I am so over May.

26 comments:

  1. I would love to 'Court You Erica'. 'Spanking Court you', so to speak. I love you my beautiful 'Yiddishe', spanking friend, and I do mean love XXXXXX "That means six kisses, on your voluptous 'Bare Arshe'.

    ReplyDelete
  2. The glasses make you look like the DEFENSE attorney.. LOL

    I'll bet you got along famously with Dave.. cause I can just hear your witty come-backs now.. hahaha!

    Christ... can the Villian get any more ominous looking? (rolls on floor at sign behind his head.. "Warning: Entering Spanking Zone" (no kidding??) LOL

    That's an awfully cute booty leaning over that spanking bench! Such a perfect target rich environment! ROFL
    AND... Your mug shot just shows me you'll be a repeat offender... LOL

    ReplyDelete
  3. six -- is "arshe" a word? :-)

    Zelle -- heehee... I am usually a repeat offender. I don't ever seem to learn anything.

    The interview with Dave was especially unnerving because we had a single camera right in front of us and we had to stand very close -- I was practically talking into his mouth!

    ReplyDelete
  4. Love the shots , they got you from your best side again ;-) Somthing tells me you will be a " repeat offender " in this court for some time to come .

    ReplyDelete
  5. Great story and pictures. I love that look on your face in the last picture. If I had to complete the caption, it would be: "Hmmmm so what mischief can I cause now to earn another visit to court?" Also, nice buns Erica.

    ReplyDelete
  6. aq -- I hope so!

    joey -- thanks! Yeah, there's no point in pretending otherwise; no penitence there!

    ReplyDelete
  7. Hello my Erica, I LOVE the pic's and i agree that you will be a repeat offender, hehehe LOL, I also like the smirk on your face in your mug shot pic hehehe, that's a naughty girl smirk :-)and that's something i would do.your glasse's make you look like a defense attorney just like Zelle said.Thank's for sharing my dear friend, Love you and big hugs to you from your naughty girl Jade xoxo

    ReplyDelete
  8. Jade -- hey, you were able to comment! :-) Yes!

    ReplyDelete
  9. Erica,

    I love the pictures. I think the glasses make you look like a prof. I would lable the mug shot "Hmmm. What kind of mischief can I think of now? Bwhahahaha!

    I, too, think you will be a repeat offender. Not that you care any about that. ;-D If they want you back a second time, what's to say there won't be a third, fourth, fifth....nth?

    Wish you more trips to the court and more fun than ever.

    ReplyDelete
  10. Bobbie Jo -- I will go back as many times as they want me, believe me. :-) I just hope what I shoot for them will be popular.

    ReplyDelete
  11. Erica,

    It's all in the acting and I think you will do just fine. Hey, you might even get something started here. You never know. Hehehe.

    ReplyDelete
  12. BTW, I think if you are just yourself, you probably don't have to do any acting when I think about it. ;-D

    ReplyDelete
  13. Looks like fun to me!

    Your buddy Zelle should go to court with you.

    ReplyDelete
  14. I Love the warning sign on the wall. And yes, the glasses make you look very serious - seriously in need of a spanking!

    Hugs,
    Hermione

    ReplyDelete
  15. OBB -- that would be fun! But alas, she's too far away.

    Hermione -- what a coincidence, since I AM seriously in need!

    ReplyDelete
  16. You mean earnest, as in truly wishing having learned enough not to return?!?

    ReplyDelete
  17. MrJ -- nah, not really. :-)

    ReplyDelete
  18. Love the pics! Was that last picture before the spanking or after? You don't look to be in a state of regret. ;-)

    ReplyDelete
  19. Lea -- hmmm... I can't remember if that was after the second spanking or between the two. Regret? No comprendo. :-)

    ReplyDelete
  20. Well, I guess that reply is certainly earnest ;-)

    ReplyDelete
  21. Oh boy! I'm going to love seeing this because those videos always get me going.. And Erica you always get me going. So what a combination!

    ReplyDelete
  22. You look great in those glasses!! The one thing about that great web-site though is I just wished the judge or that other young guy would give the girls (women) a preliminary over the knee spanking before the girl (woman) has to present her bare bum to get her paddling!!

    ReplyDelete
  23. Verrrry nice! Congratulations!!

    ReplyDelete
  24. DeeDee -- why yes, I am. Wow -- you read WAYYY back! :-)

    ReplyDelete